Skip navigation
User training | Reference and search service

Library catalog

Retrievo
EDS
b-on
More
resources
Content aggregators

Browsing by Advisor Salgueiro, Maria de Fátima

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
This table browses all dspace content
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2007A importância da promoção de vendas como critério de escolha de um ponto de venda10071/1438Cunha, Susana Marques dadoctoralThesisrestrictedAccess
2015An integrated model for measuring country image: personality, cognition, emotion and their impacts on behavioral intentions10071/10005Búrcio, Carlos Manuel SúciadoctoralThesisopenAccess
2008O capital humano, a empregabilidade e a participação dos empregados na criação e no acesso à riqueza produzida na empresa10071/2366Afonso, José Adelino de MatosdoctoralThesisrestrictedAccess
10-Jan-2017Consumers' perception of corporal social responsability as key to sucessful relationships with grocery retailers10071/12454Filipe, Sandra SarabandodoctoralThesisopenAccess
2009Determinantes da fidelização na compra de produtos turísticos online10071/2144Pereira, Hélia GonçalvesdoctoralThesisopenAccess
2013Fashion and beauty advertising models’ age and its impact on over 50 female consumers’ purchase intention10071/6910Pinho, Maria Joana Magalhães demasterThesisopenAccess
29-Nov-2019Green marketing and the conscious consumers in Portugal10071/19288Nunes, Catarina QuintasmasterThesisrestrictedAccess
29-Nov-2019How can social media influence customers loyalty10071/19512Constantino, Micaela Andreia CabralmasterThesisrestrictedAccess
2014How much do you really like it: social networking sites' effectiveness as a communication channel for brands10071/9068Langaro, DanieladoctoralThesisrestrictedAccess
2015A influência da qualidade do serviço na satisfação dos alunos do ensino superior: uma aplicação ao caso português10071/11857Paz, André Filipe Simões damasterThesisrestrictedAccess
2010Influência do comprometimento organizacional nas estratégias comportamentais, mediada pelo comprometimento com os objectivos e pela satisfação global com o trabalho10071/4370Nascimento, José Luís Rocha Pereira dodoctoralThesisopenAccess
2009As influências sobre as crianças na escolha de marcas de roupa e calçado10071/2785Agante, Luísa Cláudia LopesdoctoralThesisopenAccess
2014Intenção de compra online nos seniores portugueses10071/9307Pires, Rita Margarida RolinmasterThesisopenAccess
2008Modelação do processo de decisão de compra de bens alimentares10071/2477Matos, Paula CarvalhodoctoralThesisrestrictedAccess
2010Modelação longitudinal da satisfação laboral em Portugal10071/5238Serra, Patrícia Gil HenriquesmasterThesisopenAccess
28-Jul-2010Modelação longitudinal do bem-estar psicológico com modelos de trajectória latente10071/1980Guedes, Joana Veiga Malta CorreiamasterThesisopenAccess
2015Modelling consumers’ sustainability consciousness impact on sustainable purchase intention10071/10008Carvalho, Bárbara Leão dedoctoralThesisopenAccess
2014Perceived organisational support: a prospective proxy of the individual manager’s commitment to strategic decision-making in organisational context10071/8705Correia, NunodoctoralThesisopenAccess
28-Jul-2010Satisfação no trabalho em Portugal: Uma análise longitudinal com recurso a latent growth curve models10071/1981Dias, Ana Lúcia TeixeiramasterThesisopenAccess
2014The effects of an economic downturn on portuguese families purchase and consumption: an application to the tourism sector10071/10214Gorgueira, Joana Abreu Machado BaratamasterThesisrestrictedAccess