This table browses all dspace content
Issue Date | Title | Author(s) | Type | Access Type |
2017 | Currículo, envolvimento escolar e profissional. Uma análise às práticas curriculares em centros educativos portugueses10071/18081 | Martins, D. | article | openAccess |
2020 | Determinants of ageism against older adults: a systematic review10071/20437 | Marques, S.; Mariano, J.; Mendonça, J.; De Tavernier, W.; Hess, M.; Naegele, L.; Peixeiro, F.; Martins, D. | article | openAccess |
2015 | Escala de perceção dos alunos sobre a sua identificação escolar: construção e estudo psicométrico10071/10565 | Conboy, J.; Carvalho, C.; Santos, J.; Gama, A. P.; Tavares, D.; Fonseca, J.; Martins, D.; Salema, M. H.; Fiuza, E. | article | openAccess |
2014 | Escala de perceção dos alunos sobre o feedback dos professores: construção e validação10071/11729 | Carvalho, C.; Conboy, J.; Santos, J.; Fonseca, J.; Tavares, D.; Martins, D.; Salema, M. H.; Fiuza, E.; Gama, A. P. | article | openAccess |
2016 | Escala de perceção dos alunos sobre o seu envolvimento comportamental escolar: construção e validação10071/14728 | Carvalho, C.; Conboy, J.; Santos, J.; Fonseca, J.; Tavares, D.; Martins, D.; Salema, M. H.; Fiuza, E.; Gama, A. P. | article | openAccess |
2018 | How do hypothalamic nonapeptides shape youth’s sociality? A systematic review on oxytocin, vasopressin and human socio-emotional development10071/18122 | Torres, N.; Martins, D.; Santos, A. J.; Prata, D.; Veríssimo, L. | article | openAccess |
2018 | The impact of psychosis genome-wide associated ZNF804A variation on verbal fluency connectivity10071/17336 | Tecelão, D; Mendes, A.; Martins, D.; Bramon, E.; Toulopoulou, T.; Kravariti, E.; Murray, R.; Prata, D. | article | openAccess |
2018 | No trilho de uma carreira: oportunidades para jovens institucionalizados em centros educativos portugueses10071/18082 | Martins, D.; Carvalho, C. | article | openAccess |
2021 | Supporting students’ engagement with teachers’ feedback: the role of students’ school identification10071/21525 | Carvalho, C.; Santos, N. N.; António, R.; Martins, D. | article | embargoedAccess |