Skip navigation
User training | Reference and search service

Library catalog

EDS
b-on
More
resources
Content aggregators

Browsing by Author Martins, D.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
This table browses all dspace content
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2017Currículo, envolvimento escolar e profissional. Uma análise às práticas curriculares em centros educativos portugueses10071/18081Martins, D.articleopenAccess
2020Determinants of ageism against older adults: a systematic review10071/20437Marques, S.; Mariano, J.; Mendonça, J.; De Tavernier, W.; Hess, M.; Naegele, L.; Peixeiro, F.; Martins, D.articleopenAccess
2015Escala de perceção dos alunos sobre a sua identificação escolar: construção e estudo psicométrico10071/10565Conboy, J.; Carvalho, C.; Santos, J.; Gama, A. P.; Tavares, D.; Fonseca, J.; Martins, D.; Salema, M. H.; Fiuza, E.articleopenAccess
2014Escala de perceção dos alunos sobre o feedback dos professores: construção e validação10071/11729Carvalho, C.; Conboy, J.; Santos, J.; Fonseca, J.; Tavares, D.; Martins, D.; Salema, M. H.; Fiuza, E.; Gama, A. P.articleopenAccess
2016Escala de perceção dos alunos sobre o seu envolvimento comportamental escolar: construção e validação10071/14728Carvalho, C.; Conboy, J.; Santos, J.; Fonseca, J.; Tavares, D.; Martins, D.; Salema, M. H.; Fiuza, E.; Gama, A. P.articleopenAccess
2018How do hypothalamic nonapeptides shape youth’s sociality? A systematic review on oxytocin, vasopressin and human socio-emotional development10071/18122Torres, N.; Martins, D.; Santos, A. J.; Prata, D.; Veríssimo, L.articleopenAccess
2018The impact of psychosis genome-wide associated ZNF804A variation on verbal fluency connectivity10071/17336Tecelão, D; Mendes, A.; Martins, D.; Bramon, E.; Toulopoulou, T.; Kravariti, E.; Murray, R.; Prata, D.articleopenAccess
2018No trilho de uma carreira: oportunidades para jovens institucionalizados em centros educativos portugueses10071/18082Martins, D.; Carvalho, C.articleopenAccess
2021Supporting students’ engagement with teachers’ feedback: the role of students’ school identification10071/21525Carvalho, C.; Santos, N. N.; António, R.; Martins, D.articleembargoedAccess